ÖN BİLGİLENDİRME FORMU
SATICI BİLGİLERİ
- Adres : Rota Ofis Atakent mah. 221 Sok. A Blok 3/A Kat:10 D:58 Halkalı, Küçükçekmece, İstanbul
- Unvanı : Odak Bilgi Teknolojileri Dış Tic. Ltd. Şti.
- Vergi No: Halkalı V.D. 6340418313
- Telefon : (212) 651 50 80
- Fax : (212) 651 50 99
- E-mail : info@takeashot.com.tr
ALICI BİLGİLERİ
- Adı/soyadı/Ünvanı : .............................
- Doğum Tarihi : .............................
- Ülkesi : .............................
- Giriş Yaptığı Ülke : .............................
- Adresi : .............................
- Telefon : .............................
- E-mail : .............................
- Kullanıcı Adı: .............................
- Teslim edilecek kişi : .............................
- Teslimat Adresi : .............................
İşbu Ön Bilgilendirme Formu kapsamında Alıcı’ya siparişinin detayları hakkında bilgilendirme yapılmakta olup, Alıcı’nın mal veya hizmetin elektronik olarak satın alınmasına ilişkin olarak Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği gereğince mesafeli satış sözleşmesini onaylaması gerekmektedir. Alıcı, Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi’ne ilişkin bilgileri takeashot.com.tr’de yer alan “Hesabım” sayfasından takip edebilecektir. Bununla beraber Alıcı’nın sipariş ve ödeme adımları tamamlandıktan sonra Alıcı siparişe ait detaylarını değiştiremez. Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi Satıcı tarafından mevzuatta öngörülen süre boyunca kayıt altına alınmakta olup, Alıcı bu süre boyunca, dilediği zaman “Hesabım” sayfasından metinlere ulaşabilecektir. Ayrıca Alıcı siparişi onayladıktan sonra her bir siparişe özel olarak düzenlenen Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi, Alıcı’ya e-posta yoluyla gönderilmektedir.
Satıcı tarafından Alıcı’nın taraf olduğu Üyelik Sözleşmesi’nde belirtilen gizlilik kuralları uygulanmaktadır.
SÖZLEŞME KONUSU MAL VE/VEYA HİZMETİN TEMEL NİTELİKLERİ VE FİYATI (KDV DAHİL)
Hizmet Kodu Ve Adı | Adet | Satıcı Unvanı | Birim Fiyatı | Birim İndirimi | Kupon | Puan | Toplam Satış Tutarı | Vade Farkı | KDV Dahil Toplam Tutar |
Kargo |
ÖDEME VE TESLİM ŞARTLARI
- Kargo hariç toplam Ürün bedeli: ................
- Kargo Ücreti: ..................
- Kargo Dahil Toplam Bedeli: .....................
- Ödeme Şekli ve Planı: ..............................
- Alınan Vade Farkı: .......................
- Vade Farkı hesabında kullanılan faiz oranı:.........................
- Teslim Şartları ürün sayfasında belirtildiği şekilde uygulanacaktır.
Teslim Şartları:
.............................'in ürünün teslimi Alıcı tarafından mal veya hizmetin sipariş edilmesini takiben 3 iş günü içinde başlanacaktır.
CAYMA HAKKI
Alıcı, hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin, mal/hizmet satışına ilişkin işlemlerde teslimat tarihinden itibaren, hizmet satışına ilişkin işlemlerde satın alma tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde cayma hakkını kullanabilir. Alıcı, malın/hizmetin teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir.
Alıcı, cayma hakkını takeashot.com.tr’de yer alan ......... üzerinden "......." bağlantısına tıklayarak kullanabilir. Alıcı’nın ilgili sayfada yer alan iade talep formunu doldurup satıcının iade adres bilgilerini alarak, cayma hakkını kullandığı tarihten itibaren 10 (on) gün içinde malı geri göndermesi/hizmet alımını durdurma isteğini bildirmesi gerekmektedir. Mal ile beraber faturasının, malın kutusunun, ambalajının, varsa standart aksesuarları, mal ile birlikte hediye edilen diğer ürünlerin de eksiksiz ve hasarsız olarak iade edilmesi gerekmektedir. Alıcı, cayma süresi içinde malı, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullanmalıdır.
ALICI, ürün(ler)in kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilmesinden veya Sözleşme'nin imzalandığı tarihten itibaren 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin Sözleşme'den cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde ürün/ürünleri özelliklerine uygun bir şekilde kullanmış olmak kaydıyla SATICI'ya aşağıda detayları belirtilen iletişim bilgileri vasıtasıyla ALICI yazılı olarak bildirimde bulunmak zorundadır. Bu bildirimin SATICI’ya ulaşmasını takiben SATICI bildirimin kendisine ulaştığına ilişkin teyit bilgisini ALICI ile paylaşacak ve bildirimin ulaşma tarihini takiben 14 (ondört) gün içinde SATICI cayma hakkına konu ürün(ler)in bedelini ödeme şekline uygun bir şekilde ALICI’ya iade edecektir. SATICI’nın yukarıda belirtilen yükümlülüklerini yerine getirmemesi hâlinde, ALICI cayma hakkını kullanmak için 14 (on dört) günlük süreye bağlı değildir. Her halükarda bu süre cayma süresinin bittiği tarihten itibaren bir yıl sonra sona erer. Bu hakkın kullanılması halinde, gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa veya ALICI'ya teslim edilen ürün/ürünlerin anlaşmalı kargo şirketi aracılığı ile kargo bedeli ödemeksizin vergi mevzuatı gereğince fatura aslının da ibrazı ile ALICI tarafından SATICI’ya iadesi gerekmektedir. Ücret iadesi tüketicinin “satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun” bir şekilde ALICI’ya ek maliyet yüklemeksizin gerçekleştirilir. Ambalajlı ürün/ürünler iade edilecek ise ambalajlarının açılmaması, ambalajlarının denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları gerekmektedir. İade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir. Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin 9.6. maddede belirtilen İade Koşulları’na eksiksiz uyulması gerekmektedir.
Cayma Hakkının Bildirimi Yapılacak İletişim Vasıtaları
- Odak Bilgi Teknolojileri Dış Tic. Ltd. Şti.
- Adres: Rota Ofis Atakent mah. 221 Sok. A Blok 3/A Kat:10 D:58 Halkalı, Küçükçekmece, İstanbul
- Telefon : (212) 651 50 80
- Fax : (212) 651 50 99
- E-mail : ........................................
CAYMA HAKKININ KULLANILAMAYACAĞI HALLER
Mevzuat uyarınca Alıcı aşağıdaki hallerde cayma hakkını kullanamaz:
- Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve Satıcı’nın kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmelerde (örn. ziynet, altın ve gümüş kategorisindeki ürünler);
- Alıcı’nın istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan malların teslimine ilişkin sözleşmelerde;
- Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmelerde;
- Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmelerde;
- Alıcı tarafından ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması şartıyla maddi ortamda sunulan kitap, ses veya görüntü kayıtlarına, yazılım programlarına ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmelerde;
- Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında gazete, dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmelerde;
- Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmelerde;
- Bahis ve piyangoya ilişkin hizmetlerin ifasına ilişkin sözleşmelerde;
- Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmelerde; ve
- Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler ile tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmelerde (hediye kartı, hediye çeki, para yerine geçen kupon ve benzeri).
Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin kapsamı dışında bırakılmış olan mal veya hizmetler (Satıcı’nın düzenli teslimatları ile Alıcı’nın meskenine teslim edilen gıda maddelerinin, içeceklerin ya da diğer günlük tüketim maddeleri ile seyahat, konaklama, lokantacılık, eğlence sektörü gibi alanlarda hizmetler) bakımından cayma hakkı kullanılamayacaktır. Tatil kategorisinde satışa sunulan bu tür mal ve hizmetlerin iptal ve iade şartları her Satıcı’nın uygulama ve kurallarına tabidir. Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması kaydıyla; CD, DVD gibi dijital içerikli mallar ile toner, kartuş gibi bilgisayar sarf malzemeleri ve kitap, dijital içerik, yazılım programlarının, veri kaydedebilme ve veri depolama cihazlarının, bilgisayar sarf malzemelerinin, ambalajının ALICI tarafından açılmış olması halinde iadesi Yönetmelik gereği mümkün değildir.
UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği kapsamında satılan mal veya hizmete ilişkin sorumluluk bizzat Satıcı’ya aittir. Bununla birlikte Alıcılar, satın aldıkları mal ve hizmetlerle ilgili şikâyetlerini Satıcı’ya doğrudan iletebilirler.
İş bu Sözleşme ile ilgili çıkacak ihtilaflarda; Türk Hukuku geçerli olup İstanbul (Anadolu) Mahkemeleri ve icra müdürlükleri yetkilidir.
İşbu Sözleşme’nin herhangi bir hükmünün Mahkeme kararı ile geçersiz kılınması Sözleşme’nin bütünlüğüne zarar getirmeyecek iptal edilen hüküm haricindeki hükümler ile Sözleşme geçerliliğini muhafaza edecektir.